خرید اشتراک از پایگاه اینترنتی دی ال سل

  • 04533459102
  • 09334592731
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تجارت و اشتغال

با دیدن این علائم صندلی مصاحبه شغلی را ترک کنید !!

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با دیدن این علائم صندلی مصاحبه شغلی را ترک کنید !! - پایگاه اینترنتی دی ال سل

 به یاد داشته باشید مصاحبه شغلی یک مسیر دو طرفه است

علائم هشدار که نشان می دهند شرکتی که شما با آن مصاحبه شغلی می کنید، مناسب نیست. !!

گاهی به کار جدید نیاز دارید که اغلب نیز به این دلایل اتفاق می افتد : کار کنونی شما بسیار سخت و طاقت فرساست، در حال حاضر بیکار هستید، به پول بیشتری نیاز دارید و یا همسر شما کار جدیدی دارد که نیاز به جابجایی موقعیت است.
این امر یک تغییر ناگهانی و از روی توهم نیست ( اگرچه افرادی نیز هستند که شغل خود را بخاطر علاقه داشتن به تغییر، عوض می کنند!)

با دیدن این علائم صندلی مصاحبه شغلی را ترک کنید !! - پایگاه اینترنتی دی ال سلدر ادامه با ما باشید...

هنگامی که به کار جدید نیاز دارید، فکر کردن به اینکه تنها هدف شما در پیدا کردن کار یافتن شرکتی است که کاری را به شما پیشنهاد دهد، امری اغوا کننده و فریبنده خواهد بود. فراموش می کنید که میخواهید با این افراد کارهایی را به مدت بیش از ۴۰ ساعت در هفته انجام دهید.
این زمان بیش از آن چیزی است که با همسر خود سپری می کنید، فردی که مقدار قابل توجهی از زمان انتخابی خود را با وی می گذرانید!

برخی از شرکت ها نامطلوب هستند. شما از این امر آگاهید زیرا احتمالا برای یک یا دو بار در طول زندگی خود با آنها همکاری کرده اید. برخی از شرکت ها عموما افسانه ای و شگفت آور هستند، اما استخدام مدیر یک کابوس میکرو مدیریتی است. برخی از شرکت ها نیز مشکلات بزرگی دارند که آنها را در روند مصاحبه از شما پنهان می دارند – زیرا می دانند که اگر فردی حقیقت را بداند بر پایه ی عقل سلیم خود آن موقعیت و وضعیت را نخواهد پذیرفت.

اما چطور می توان فهمید که این شرکت ها چه ویژگی هایی دارند؟ در حقیقت روش دقیق و کاملی برای این کار وجود ندارد، اما علائم هشدار دهنده ای هستند که می توانند به شما در یک انتخاب خوب کمک کنند. به یاد داشته باشید که بخشی از مصاحبه شغلی این است که بدانید آیا، می خواهید در آنجا کار کنید؟!

با این نشانه ها همراه باشید:

تغییر مرموز و عجیب توصیف شغلی
در حال حاضر، من مشکلی با کارهایی که مسئولیت های نامنظم و تصادفی زیادی دارند، ندارم. در واقع بی نظمی را دوست دارم. اما، نمی خواهم برای کاری با یک موضوع خاص استخدام شوم، در مصاحبه شغلی شرکت می کنم و با آنها درباره ی مجموعه ای کاملا متفاوت از مسئولیت ها صحبت می کنم و وقتی که برای کار میروم می فهمم که این کار نیز همانند شغل پیشین من واقع بینانه نبوده است!

اغلب مدیران به طور کامل نمی دانند که از به کارگیری نیروی جدید چه هدفی دارند – زیرا یافتن علت و هدف به فردی بستگی دارد که استخدام می کنند. اما باید بتواتند در طی مصاحبه شغلی این هدف را به شما بگویند. اگر آنها نمی دانند که فرد در این موقعیت شغلی چه کاری باید انجام دهد، آنجا را ترک کنید تا آنکه هدف از این کار را بفهمند.

استخدام های جدید پیاپی و زیاد
اگر این کار به سرعت در حال گسترش باشد یک علامت هشدار نیست. اما مشکلات مربوط به خود را دارد – توصیف شغل اغلب معلوم نیست (مطالب فوق)، و آموزش چندان زیادی وجود ندارد. اما بدان معنا نیست که این شرکت و یا رئیس بد است. بلکه این امر تنها بخشی از رشد و توسعه است.
اما اگر شرکت در حال رشد نباشد و به طور مداوم استخدام داشته باشد، چه مفهومی دارد؟ این بدان معناست که افراد به طور مداوم در حال ترک شغل خود هستند. چرا ؟ آیا اخراج شده اند؟ (این بدین معنا نیست که موقعیتی که شما می خواهید در آن فعالیت داشته باشید نامطلوب است بلکه شرکت در استخدام و مدیریت، عملکرد نامطلوبی دارد) آیا آنها داوطلبانه کار خود را ترک می کنند؟ این علامت بزرگ و قابل توجهی است که آنها در رفتار و رابطه با کارمندان خود عملکرد ضعیفی دارند. شرکت های بزرگ نیز تغییراتی در خود دارند اما نه در حجم های کلان.

آنها به سوالات شما پاسخ نمی دهند
شما می دانید آنها در یک مصاحبه شغلی همیشه چه می پرسند”آیا سوال دیگری دارید؟” البته. مهم ترین سوال برای پرسیدن این است “آیا می توانید به من بگویید علت وجود این کار و موقعیت چیست؟” در اینجا هدف فهمیدن جدید و قدیمی بودن موقعیت است و اینکه چه اتفاقی برای فرد قبلی رخ داده است؟سوال مهم دیگر می تواند این باشد: ” بزرگترین مشکل شرکت و یا بخش چیست و این موقعیت شغلی چه تناسبی با آن دارد؟” مدیرانی که نمی خواهند در مورد مشکلات سخن بگویند چیزی را مخفی نگه میدارند. یکی از بهترین پاسخ هایی که تا کنون برای این سوال دریافت کرده ام این است: “رئیس من فردی بسیار عجیب و غریب است. من تمام سعی ام را برای محافظت از شما انجام میدهم اما تضمین نمی دهم که بر سر شما داد و فریاد نزند” به هرحال من آن کار را در اختیار گرفتم. از ابتدا می دانستم که با چه چیز روبرو خواهم شد.

بررسی سایت Glassdoor از این شرکت ها نادرست است
شما نمی خواهید برای شرکتی کار کنید که در سایت Glassdoor عموما نظرات بسیار بدی داشته است – مگر اینکه آنها مستقیما شما را از آن ها آگاه کنند و برنامه ی مشخص و شفاف خود را برای رفع آن مشکلات به شما رائه دهند. اما، از طرفی شما نمی خواهید برای شرکتی کار کنید که با نظراتی پوشش داده می شوند که گویی مدینه ی فاضله است. هیچ اتوپیایی وجود ندارد، اما شرکت های زیادی هستند از کارمندانشان می خواهند تا نظر و دیدگاه مثبتی از شرکت را بنویسند. با آنکه سایت Glassdoor سعی می کند تا ازین موارد پیشگیری کند، اما این کار تقریبا غیر ممکن است. اگر ساختگی و جعلی به نظر می رسند، حواستان را جمع کنید. ممکن است که واقعا ساختگی باشند.

شما رفتار بدی را در مصاحبه شغلی مشاهده می کنید
شرکت ها باید به هنگام مصاحبه بهترین رفتار را از خود نشان دهند، بنابراین اگر شما چیزهای نامطلوب و ناخوشایندی را دیدید از آنجا دور شوید! هنگامی که مدیر استخدام در حضور شما بر سر کسی فریاد می زند ، این آینده ی شماست که در مقابل چشمان شما قرار گرفته است. هنگامی که همکارتان کاربرگهای شما را گم می کند و آن را به شما باز نمی گرداند نشانه ی این است که بخش منابع انسانی وضعیت آشفته ای دارد! (بسته به نقش شما، این موضوع ممکن است مهم و یا بی اهمیت باشد ، درباره ی آن فکر کنید!) اگر شما هزینه های سفر را تعیین می کنید و به نظر نمی رسد که بتوانند چکی را به شما بدهند، نشانگر آن است که دچار مشکلات داخلی شده اند. فقط توجه خود را متمرکز کنید و بفهمید که هر نقصی که شما کشف می کنید می تواند ۱۰ برابر شود.
هیچ کدام از این موارد بدین معنی نیست که شما باید یک شرکت کامل و بی عیب پیدا کنید. درست همانگونه که کارمند تمام عیار وجود ندارد، شرکت تمام عیار نیز وجود ندارد. اما از جست و جو دست برندارید و از شرکتی که علائم هشدار را در مقابل چشمان شما قرار داده است، صرفه نظر کنید.

 منبع: پدیده فکر مهتر

5 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 امتیاز)

نوشتن دیدگاه

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث «مومن آیینه مومن است» ، شما نیز آیینه ما باشید و با یادآوری نقاط ضعف و قوت پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته مهم:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی، تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

وبسایت dlsell.ir
پشتیبانی support@dlsell.ir
تماس با ما contact@dlsell.ir
راهنمایی help@dlsell.ir
فروشگاه market.dlsell.ir
اینستاگرام dlsell.ir
پشتیبانی تلگرام dlsell@
کانال تلگرام dlsellmarket@
بهترین وضوح تصویر برای مشاهده سایت 1600x900 پیکسل می باشد.
بهترین مرورگرها برای نمایش سایت به ترتیب از راست:
پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل

سرورهای ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به " پایگاه اینترنتی دی ال سل " می باشد.
طـبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری، پیگرد قانونی دارد.

logo-samandehi

کانال آموزشی و خرید در تلگرام

خرید امن

Powerd by: Dlsell.ir - Copyright © 2020